11.04.2023
МОДО-бастауыш және негізгі орта білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингі. Бағалаудың бұл түрі оқу жетістіктерін (ОЖСБ) бұрыннан бар сыртқы бағалаудың өзгертілген нысаны болып табылады. МОДО білім беру ұйымдарына тәуелсіз оқыту сапасын жүйелі бақылауды білдіреді. Мониторинг ҚР МЖМБС сәйкес білім алушылардың білім сапасын бағалау мақсатында жүргізіледі. МОДО нәтижелерді кейіннен өңдеумен және жүйелі талдаумен дайындауға және жүргізуге бағытталған. Нәтижелер негізінде әдістемелік көмек көрсету және білім беру сапасын қамтамасыз ету бойынша ұсынымдар әзірлеу жүзеге асырылатын болады.
МОДО функционалдық сауаттылықтың үш бағыты бойынша оқыту тілінде акт қолдана отырып кешенді тестілеу түрінде 4 және 9-сыныптарда өткізіледі: оқу сауаттылығы (орыс, қазақ және ағылшын тілдеріндегі мәтіндер), математикалық сауаттылық, жаратылыстану сауаттылығы.
Қазіргі білім берудің басым мақсаты жалпы білім беру жүйесінде функционалдық сауаттылықты қалыптастыру болып табылады. Бұл функционалдық сауаттылықтың құрамдас бөліктерінің бірі ретінде математикалық сауаттылықты қалыптастыру мұғалімдер К. П. Закусилова мен Е. С. Белимованың шеберлік сыныбының басты аспектісі болды.
№3 жалпы білім беретін мектептің математика пәнінің мұғалімі Кира Павловна Закусилова және № 5 жалпы білім беретін мектептің физика пәнінің мұғалімі Елена Сергеевна Белимова әртүрлі дайындық түрлерін, тапсырмалардың түрлерін, тест тапсырмаларын тез шешуге арналған жұмыс әдістерін ескере отырып, мазмұнды материал дайындады.
Математикалық сауаттылық-бұл адамның өзі өмір сүретін әлемдегі математиканың рөлін анықтау және түсіну, жақсы негізделген математикалық пайымдаулар айту және математиканы қазіргі және болашақтағы шығармашылық, қызығушылық танытатын және ойлайтын азаматқа тән қажеттіліктерді қанағаттандыру үшін пайдалану қабілеті.
Қашықтықтан кездесуде мұғалімдер математикалық сауаттылықты қалыптастырудағы проблемалық өрісті ашты:
Біріншіден, тапсырмаларды сәтті орындау оқырманның құзыреттілік деңгейіне тікелей байланысты. Егер жұмыс үшін көлемді мәтін ұсынылса, студенттер мәселені шешу үшін маңызды ақпаратты, сұрақты және деректерді бөле алмайды.
Екіншіден, мектеп оқушылары үшін қиындықтар көптеген жағдайларды ескеру қажет тапсырмалар болып табылады. Қарапайымнан күрделіге дейінгі принципті сақтау.
Үшіншіден, студенттер бірнеше оқу пәндерінен білімді қолдану қажет интеграцияланған тапсырмалармен жұмыс істеу кезінде қиындықтарға тап болады.
Әрине, мәселелерді шешу кезінде уақытты нақты реттеңіз. Оқу іс-әрекетінің маңызды түрі-міндеттерді шешу. Мұғалім әр оқушы күнделікті өмірде кездесетін мәселелерді шешуге үйретуі керек. Математика мен физика адам не істесе де, қай мамандықты игерсе де, қай жерде оқымаса да, бәріне қажет екенін дәлелдеу.
Формулаларды байланыстыру және визуализациялау МОДОға дайындықтың критерийлерінің бірі болып табылады.