12.12.2025
«Жаңа парадигма аясында инклюзивті білім беру: инклюзивті саясат, инклюзивті практика, инклюзивті мәдениет» республикалық ғылыми-практикалық конференциясы
2025 жылғы 12 желтоқсанда Ақмола облысы білім басқармасының 2025 жылға арналған жұмыс жоспарына сәйкес Көкшетау қаласының қатысушылары үшін офлайн режимде, Ақмола облысының басқа аудандары үшін аралас форматта "инклюзивті білім жаңа парадигма: инклюзивті саясат, инклюзивті практика, инклюзивті мәдениет" халықаралық қатысуымен IV Республикалық ғылыми-практикалық конференция өтті. ZOOM арқылы онлайн режимінде.
2025 жылдың 12 желтоқсанында Ақмола облысы білім басқармасының 2025 жылға арналған жұмыс жоспарына сәйкес «Жаңа парадигма аясында инклюзивті білім беру: инклюзивті саясат, инклюзивті практика, инклюзивті мәдениет» атты IV Республикалық ғылыми-практикалық конференция халықаралық қатысуымен, Ақмола облысының басқа райондары үшін Zoom арқылы онлайн режимде өтті.
Атбасар ауданынан Атбасар ауданы бойынша білім бөлімінің әдіскері О.С. Мотузкова, № 1, 2,3,4,5,6,7,8 жалпы білім беретін мектептердің және Атбасар қаласының бөбекжай-бақшаларының арнайы педагогтары қатысты.
Төртінші республикалық ғылыми-практикалық конференцияны Ақмола облысының білім басқармасы Ақмола облысында инклюзивті білім беруді дамыту жөніндегі үйлестіру кеңесінің, облыстық әдістемелік орталықтың, Ақмола өңірлік білім берудегі жаңа технологиялар орталығының көмегімен ұйымдастырды.
Модератор Ибраев Марат Өмірбайұлы, Ақмола облысында инклюзивті білім беруді дамыту жөніндегі үйлестіру кеңесінің төрағасы, саясаттану ғылымдарының кандидаты, Қазақстан Республикасының Білім беру ісінің құрметті қызметкері
Конференцияның мақсаты Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды (адамдарды) кәсіптік бағдарлау мәселелерінде білім беру ұйымдарының бірлескен қызметін талқылау жөніндегі диалог алаңының жұмысын жалғастыру болып табылады; педагогтерге әдіснамалық және практикалық қолдау көрсету; ЕБҚ-мен балаларды (адамдарды) оқыту мәселелерінде білім беру ұйымдарының өзара іс-қимыл перспективаларын іздеуге және талқылауға бастамашылық ету; білім берудің әртүрлі деңгейлері мен үкіметтік емес сектор өкілдері арасында диалог ұйымдастыру.
Конференцияның міндеттері: педагогтарға әдіснамалық және практикалық қолдау көрсету; ЕБҚ-мен балаларды (тұлғаларды) оқыту мәселелерінде білім беру ұйымдарының өзара іс-қимыл перспективаларын іздеуге және талқылауға бастамашылық ету; білім берудің өзекті міндеттерін іске асыру; білім берудің әртүрлі деңгейлерінің өкілдері арасында диалог ұйымдастыру.
Конференцияға қатысушылар: білім беру ұйымдарының (арнайы, жалпы білім беру, техникалық және кәсіптік, жоғары білім беру) педагогтары; «Өрлеу» БАҰО АҚ «Ақмола облысы бойынша кәсіби даму институты» филиалы; Қазақстан өңірлерінің облыстық, аудандық/қалалық білім басқармалары мен бөлімдерінің, әдістемелік орталықтарының басшылары мен қызметкерлері.
Пленарлық бөлімде келесі тақырыптық баяндамалар қаралды:
1) ҚР арнайы мектептерінің оқушыларын кәсіптік еңбекке даярлау мәселелері; 2) Мектеп оқушыларының кәсіптік бағдарлануы мен инклюзивтілік; 3) Дүниежүзілік Конгрестің тәжірибесі және Ақмола облысында инклюзивті ортаны дамытуды қолдау тұрғысынан ғылыми-зерттеу ынтымақтастығын дамыту перспективалары; 4) Инклюзивті білім беру сапасын арттырудың негізгі факторы ретінде отбасы мен білім беру ұйымының серіктестігі; 5) ЖИ - инклюзивті білім кепілі: теңдікке жетелер цифрлық шешімдер; 6) Әлеуметтік практикалардың жаңа парадигмасы аясында инклюзивті-бағдарланған білім беру; 7) Инклюзивті білім беру жүйесі ретінде: практика мен мәдениеттің өзара байланысы; 😎 Бірыңғай әдістемелік кеңістікті қалыптастыру: басқарушылық тәжірибе; 9) Беларусь Республикасының колледж педагогтарының инклюзивті құзыреттілігін қалыптастыру бойынша тәжірибесі; 10) «Дәрігерге барамын» - аутизмі бар балаларды қорқынышсыз емдеуге бейімдеу үшін цифрлық сервис.
Одан әрі конференция бағдарламасына сәйкес Көкшетау қаласындағы қалалық мектептер мен балабақшалар базасында тақырыптық секцияларда арнайы педагогтардың жұмысы жүргізілді.
Секцияларды ұйымдастырудың жоғары кәсіби деңгейін, ұсынылған материалдардың практикалық бағыттылығын, сондай-ақ өңірдің білім беру ұйымдары арасындағы диалогтың маңыздылығын атап өткім келеді. Педагогтардың кәсіби құзыреттерін кеңейтуге және инклюзивті білім беру саласындағы ведомствоаралық өзара іс-қимылды нығайтуға ықпал ететін тәжірибе алмасудың құндылығы өте маңызды.
Конференция қорытындысы бойынша осындай форматтағы іс-шаралар Ақмола облысының білім беру ұйымдарында үздік тәжірибелерді жүйелеуге, бірыңғай тәсілдерді әзірлеуге және инклюзивті саясатты, тәжірибе мен мәдениетті одан әрі дамытуды қамтамасыз етуге мүмкіндік беретінін атап өтемін.
Атбасар ауданы ББ инклюзивті
білім беру жөніндегі әдіскер Мотузкова О.С.