17.01.2025
2025 жылғы 17 қаңтарда білім басқармасының 2025 жылға арналған жұмыс жоспарына және Ақмола облысында инклюзивті білім беруді дамыту жөніндегі үйлестіру кеңесі отырыстарының кестесіне сәйкес ZOOM платформасында онлайн режимде кеңестің кезекті отырысы өтті. Отырыс барысында мынадай мәселелер қаралды: 1) 2024 жылы Ақмола облысында инклюзивті білім беруді дамыту жөніндегі үйлестіру кеңесінің жұмысы туралы және 2) кеңестің 2025 жылға арналған жұмыс жоспарын бекіту туралы – Ибраев Марат Өмірбайұлы, Ақмола облысында инклюзивті білім беруді дамыту жөніндегі үйлестіру кеңесінің төрағасы, саясаттану ғылымдарының кандидаты; 3) инклюзивті білім беруді қолдаудың 2025-2027 оқу жылына арналған ресурстық кабинеттерді кеңейту жоспарын бекіту – Қалияқбарова Мақпал Ғабдолқарымқызы, Ақмола облысы Білім басқармасының мектепке дейінгі және жалпы орта білім беру бөлімінің бас маманы; 4) қаланың/ауданның инклюзивті білім беруді дамыту жөніндегі ресурстық орталықтардың қызметі туралы – Жанғали Ілияс Әбілқазыұлы, ғылыми-әдістемелік сүйемелдеу бөлімінің әдіскері инклюзивті білім беру Ақмола облысы білім басқармасының орталығы, арнайы (дефектологиялық) білім беру магистрі. Отырысқа Ақмола облысында инклюзивті білім беруді дамыту жөніндегі үйлестіру кеңесінің мүшелері; Ақмола облысы білім басқармасының өкілдері; облыстық ұйымдардың басшылары; тірек балабақшалардың меңгерушілері; тірек мектептердің директорлары; инклюзивті білім беруге жетекшілік ететін аудандық /қалалық/ білім бөлімдерінің әдіскерлері қатысты. Инклюзивті білім беруді дамыту жөніндегі үйлестіру кеңесінің төрағасы, саясаттану ғылымдарының кандидаты М. У. Ибраев арнайы педагогтарға қажеттілікті қысқарту қажеттігін белгіледі, сондай-ақ уәкілетті органмен келісілген бағдарламалар бойынша ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен жұмыс істеу бойынша педагогтердің біліктілігін арттыру бойынша ұсынымдар берді. Іс-шара соңында Ақмола облысында инклюзивті білім беруді дамыту жөніндегі үйлестіру кеңесінің төрағасы, саясаттану ғылымдарының кандидаты М.Ө. Ибраев 2025 жылға арналған негізгі міндеттерді қорытындылады.