Қазіргі заманда қазақстандық білімнің барлық жүйесі білім сапасын жоғарлатуына бағытталған. Білім жүйесіндегі сапалы өзгеруі оқу мен тәрбие формаларын жетілдіру есебімен жасалады, сонымен жеке және пән нәтижелерін дамытуына бағытталған балалардың білім бағдарлама мазмұнын қайта қарау.
Жетілдіретін тұлғаны тек қана өзі дамитын педагог тәрбиелейді, кәсіби біліктілігімен, педагогикалық шеберлігімен ие болады және кәсіби дамуына тырысады. Бүгінгі педагог нақты саласында білім және тәжірибемен ғана емес, сонымен кәсіби құзыреттілігінің қажетті жиынтығымен иеленеді. Осыған орай кәсіби және жеке құзыреттілігін дамуына бағытталған педагог қызметінің әдістемелік сүйелдемеудің әрекетті және тиімді жүйесін білім мекемелерінде құру қажеттілігі пайда болады. Осы мақсатпен Атбасар ауданының білім бөлімінің басшысы Наймушина Н.Г., әдіскерлердің аудандық әдістемелік пәндік бірлестік жетекшілерімен кездесу өткізілді. Ауданда әдістемелік жұмысын ұйымдастыру туралы конструктивті әңгіме туралы, педагогтың кәсіби қызметін тиімді әдістемелік сүйелдемеу туралы, білім бөлімінің жұмыс жоспары негізінде пән онкүндіктерін өткізу туралы әңгіме жүргізілді. Жалпы, ауданда 18 аудандық пәндік әдістемелік бірлестіктер жұмыс істейді, олар білім мазмұнын жаңарту шеңберінде біліктілікті жоғарлату курсын өткен еңбек тәжірибесі бар педагогтар басқарады, көптеген мұғалімдер жаңа ұрпақ оқулықтарының сарапшылары болып табылады.
Әдістемелік қызметке педагогтардың құзыреттілігін жоғарлату бойынша жұмыс істеу керек, ол ГОСО талаптарына сәйкес білім қызметін ұйымдастыруына мүмкіндік береді. Педагогтың мүмкіндіктері мен құзыреттілігі-стандарттың басты міндетінің бірі. Осы құзыреттілігінің негізінде педагогтардың дайындық жүйесін құру.
Әдістемелік жұмыс- педагогикалық және басқарушылық тәжірибе ғылымына негізделген, олардың шығармашылық мүмкіндігін дамыту және
педагогикалық қызметкерлердің кәсіби өсуін қамтамасыз ету білім үрдісінің тиімділігі және сапасын жоғарлатуына бағытталған, өз байланысқан шаралар жинақтық жүйесі.
Әдістемелік жұмыс келесі бағыттарды енгізеді: әдістемелік сүйелдемеу, кәсіби қызметінің өзекті мәселелерді шешу жолдарын құрастыру және ақпараттық ізденіс, әдістемелік қамтамасыз ету, іріктеу, практикаға тиімді әдістерін енгізу және анықтау.
Қазіргі жағдайдағы әдістемелік жұмысының субъектісі-ең алдымен өз кәсіби қызметінің жасаушысы, педагог болады. Ерекше маңызы, қалай өз қызметіне, тура солай әріптестерінің, бүкіл педагогикалық ұжымының қызметіне, педагогтардың дербес шеберлігін қалыптастыруын табады.
Р.Едрисова